jueves, 27 de marzo de 2008

Galí productions

No és cap sorpresa per a la gent que em coneix que digui que em sento molt orgullosa dels meus alumnes. Doncs bé, avui no és que em senti orgullosa d'ells, sinó que no quepo en mi misma de lo contenta que estoy.
Els alumnes de 2º d'eso de l'institut on treballo m'han entregat aquest matí uns treballs de publicitat consistents en fer o bé un spot o bé un anunci gràfic. La qualitat de la feina en general ha sigut alta. Què és el que a mi me ha alegrado sobremanera? Trobar-me amb que el millor treball ha sigut el d'aquells alumnes que normalment no treuen les millors notes. En aquest cas, la qualificació que he considerat mereixien és la d'excel.lent.

El vídeo que acompanya a aquesta entrada es el causante de que hoy en mi interior haya salido el sol, una vez más.

¡ Que lo disfrutéis!


4 comentarios:

Julio Jiménez López dijo...

Ei! Ja pots estar ben orgullosa dels teus alumnes! I estic segur que el sentiment és mutu.

Si els nostres avantpassats, els que pintaven coves amb escenes de caça, visquessin avui dia, sens dubte pintarien grafittis. Tots tenim molt per aprendre, tots tenim molt per ensenyar.

Salutacions, ja sóc un asidu del blog ;)

Neus Bonet dijo...

Enhorabona! El teu blog és magnífic!!!

Unknown dijo...

!Hola, Nuria!
Aquí estamos Jesús y yo disfrutando de tu blog.
Genial el trabajo de tus alumnos!
Pilar

Anónimo dijo...

Txema Sánchez (Badalona). Hola Núria, por casualidad he encontrado este blog y me alegro de encontrar a personas como tú que consiguen sacar lo positivo en la educación y además disfrutar con ello.
Soy un futuro profesor (en paro) y hasta ahora lo que encuentro a mi paso es fracaso y decepción.
Es difícil conocer a alguien que diga que todadía vale la pena enseñar todo el mundo me dice que no vale la pena. Tú blog me anima a seguir en el empeño de seguir adelante queriendo ser enseñante.
Salud.
aitortxo0@hotmail.com